FUSK på Værftet i sommerferien.

juli 8 kl.11:00 - august 4 kl.15:00

gratis

Tag med os på en spændende rejse til fortiden på Værftsmuseet. Kom og lær at FUSKE på Børne Værftet! Vi inviterer dig til at udforske den nostalgiske verden af metalværkstedet, hvor du kan føle historiens vingesus ved de ikoniske filebænke. Lige præcis som arbejderne på det legendariske Helsingør Skibsværft gjorde det.

Værkstedet er åbent hver dag mellem kl. 11-15. Her kan du give din kreativitet frit løb med det rigtige værktøj og materialer. Lær at lave dit eget FUSK – inspireret af håndværkernes egne projekter, der spænder fra smukke lysestager og rustikke havelåger til praktiske stegepander. Deltag i traditionen og skab din helt egen unikke genstand!

Vores kreative formidler står klar til at guide dig gennem værkstedets hemmeligheder og dele en verden af håndværker tricks med dig. Uanset om du er ung eller ung af sind, er vores værksted åbent for alle aldre, der elsker at arbejde med hænderne.

Kom og deltag i et spændende eventyr, hvor historie og kreativitet mødes på Børne Værftet.

Det koster ikke noget at deltage – Bare kom og vær med!

juli 8 kl.11:00
august 4 kl.15:00