Indlæser Begivenheder

oktober 10 kl.16:00 - 17:00

80kr.
Byvandring

Museum Helsingør inviterer på en rejse gennem tid og historie på en times lang byvandring i det gamle Helsingør. Du vises rundt i byens velbevarede centrum af vores dygtige guide klædt i historisk tøj fra 1800-tallet, der fortæller om byens historie på de forskellige steder. I stopper op på steder hvor fortidens farverige begivenheder har fundet sted.

Opdag historien om Sundtoldens by og nyd at fortællingerne om mennesker og livet på gaderne og i husene samt historiske begivenheder for 2-400 år siden kommer til live.

De brostensbelagte gader og de smukke historiske bygninger bevarer stadig atmosfæren fra fortiden, og du får mulighed for at opleve, hvordan Helsingør har fastholdt sin autenticitet gennem årtierne.

Vi mødes kl. 16.00 udenfor Skibsklarerergaarden – Strandgade 91 – 3000 Helsingør.

Hvis der ikke er udsolgt, kan billet købes i butikken på Skibsklarerergaarden.

Pris: 80 kr.

Køb billet her, hvis du vil være sikker på en plads.

Dato:
oktober 10