Sociale oplevelser med Helsingørs historier

Alle vi på Museerne Helsingør glæder os til at se jer.

Her på siden kan du finde historiske arrangementer for dig, der gerne vil opleve nogle af de finurlige, seriøse, sjove eller verdensomvæltende lokale historier Helsingør har at byde på.

I kan booke omvisninger i udstillingerne på alle tre Museer samt spændende byvandringer i vores smukke historiske bykerne.

Måske har I lyst til at deltage i nogle af vores mange arrangementer du kan finde i vores kalender: EVENT OG AKTIVITETSKALENDER

Åbne omvisninger på Skibsklarerergaarden i efteråret

Kom med ind og se Helsingørs absolut største historiske perle og hør historien om klarerer-familier, interiør, levemåder og genstande i det historisk indrettede hus fra århundredeskiftet 17-1800.

Flere af klarererfamiliens rum er blevet inddraget i den historiske formidling om familien

På seks udvalgte hverdage i efteråret kl. 14.00 tilbydes omvisninger til KUN 60 KR/PERS

DAGE MED ÅBEN OMVISNING PÅ SKIBSKLARERERGAARDEN

:
Mail: museerne@helsingor.dk

Museerne Helsingør

Allegade 2
3000 Helsingør

Åbningstider

Værftsmuseet
Man-fre: 10-17
weekend: 11-16

Skibsklarerergaarden
Påske: 3.-5. april kl. 11-15
Sommer: 1.-30. juli kl. 11-16

Bymuseet:
man-fre: 10-17
lørd-søn: 11-16

Entré

Skibsklarerergaarden:
Voksne: 60 kr.
Børn og unge under 18 år er gratis.
Gruppebillet (min. 10 personer): 50 kr./person.

Værftsmuseet:
Gratis entré