Kulturjagten – Tingfindernes tidskompas

juni 7 kl.16:00 - 17:30

Kulturjagten 2022

Årets fedeste jagt på Helsingørs historier

Kom med rundt til Helsingørs mange historier på Kulturjagten. På turen møder I fantastiske udfordringer og sjove udklædte fortællere, der leder jer på vej i fortællingen.
I år skal I være tingfindere. Rundt omkring i byen skal I på jagt efter nogle vigtige, men også mærkelige ting, der måske fortæller os nogle sjove historier. Det bliver en rigtig skattejagt, hvor I møder historien og fortællinger hos de udklædte mennesker på ruten, der gør Kulturjagten til en helt uforglemmelig oplevelse for børn og voksne.
Tag en voksen i hånden og dine små søskende i klapvognen og bevæg jer ud på denne meget vigtige tur, der går forbi nogle af Helsingørs flotteste historiske steder.
Start mellem kl. 16.00 – 17.00:
Toldkammergården. Her får I udleveret et skattekort og bliver sendt afsted i små grupper a ca. 10 pers.
Toldkammergården, hvor der udleveres en fin præmie.
Der er mulighed for at købe en forfriskning på Toldkammeret efter veloverført Kulturjagt.
Turen er omkring 1 km og tager ca. en time.
billet/pers: 50 kr.
familie billet med min. 1 voksen: 100 kr.
børn u. 4 år er gratis.
Bestil din billet på mail: kulturjagten@helsingor.dk
og afhent billetten på dagen. Kom i god tid.
OBS. Der er et max. deltagerantal på 400, og de sælges efter  ‘først til mølle’ princippet.

juni 7
, ,